onsdag 3. desember 2008

DT Jorunn

Jorunn heter jeg, er 38 snart 39 år, gift med mannen i mitt liv og vi har 2 nydelige barn sammen.
Jobber deltid som kommunebyråkrat, og fritiden går med til kortlaging eller scrapbooking.
Jeg har holdt på med scrapbooking i mange år, og for ca 3 år siden lagde jeg mitt første kort og vart umiddelbart hekta og har laget mest kort etter den tid, men prøver å holde vedlike scrappingen også.

Tusen takk til Kari for den lekre platen jeg fikk tilsendt og tusen takk for tilliten og plassen jeg har fått på teamet! Gleder meg til å jobbe sammen med Kari og alle de andre virkelige talentfulle jentene på teamet!

Her er mine bidrag til DT callet!


Innsiden:





Innsiden:





Baksiden




2 kommentarer:

Elisabeth Skjørvold Jæger sa...

Så mye fint du laget til DT callet du også! Og takk for hyggelig kommentar!

NorthStarStamps sa...

Utrolig flotte farger og stil over bidragene dine! variert også !!! Gleder meg til mye mere fra deg! *jippi*