søndag 31. juli 2011

DT Anita : Presentasjon

Da kommer det endelig en liten presentasjon av meg :)
Jeg heter da altså Anita, er 39 år og bor i Lier med mann og barn.
Går for tiden på sykepleierutdanningen i Drammen, og storkoser meg med det.

Jeg begynte i denne hobbyen i 2002, og det aller første kurset jeg var på, var hos Kari hvor jeg lærte å lage stjernebok. Siden har jeg hatt veldig stor sans for både Stampscapes og stemplene til Kari :)
Jeg gleder meg veldig til å være en del av Kari's DT team :)

Jeg har ingen spesiell stil, og jeg liker veldig godt å prøve ut nye ting, samt la meg insirere av blogger og forums :)
Som presentasjonskort har jeg laget kort med Stampscrapes stempler, som du finner i nettbutikken :)

2 kommentarer:

Lenes stempelkrok sa...

Hei Anita:O)

Velkommen hit som DT til oss:O) Morro!

Kjempeflott Stampscapes kort:O)

Inger Marie sa...

Velkommen Anita:))
Flott kort du har laget:))