søndag 15. september 2013

Gjeste DT- Lena Johansen

Min ultimate favoritt innenfor tekst stempler er North Star Stamp. Så lykken var stor og boblende her i huset når jeg ble spurt om jeg ville være gjestedesigner. Selvfølgelig ville jeg det!
Jeg er da Lena_J, og holder til i Arendal. Jeg begynte å lage kort for snart tre år siden, og har vært hektet siden da. 
På nett er jeg ganske så aktiv inne på forumet til scrapping.no. Der har jeg ansvaret for 100-kort klubben, og konkurransen KOM. Ellers så har jeg vært i designteamet til ScrappLoss i to år, men sluttet der nylig. Der har jeg skrevet tutorials for det meste. Og jeg kjenner at det er noe jeg faktisk liker og gjøre. Føler ikke selv at jeg har noen spesiell stil, liker og hoppe fra det ene til det andre, men har en forkjærlighet for enkle kort. Har en egen liten krok i stua hvor jeg sitter på kveldene med god musikk, og koser meg gjerne med fargelegging. Jeg er fortsatt litt i øvelse stadiet med å fargelegge med distress, men synes det begynner og bli bedre og bedre. 
Jeg har da laget tre kort som jeg håper er med på å inspirere dere. Og liker dere det dere ser er dere også hjertelige velkomne til å ta en titt i bloggen min: http://kreativelena.blogspot.no/

Her er litt mer inspirasjon fra Lena.



Tusen takk for at du ville være GDT hos oss i september, og vi gleder oss til å se hva mer du tryller frem i løpet av høsten.

Ingen kommentarer: