tirsdag 5. november 2013

Vinner av oktober-utfordringen

Vinneren av oktober-utfordringen er kåret.
 
Tusen takk til alle som leverte inn bidrag! Så utrolig masse flott!
 
Før vi røper hvem vinneren er minner vi på at det finnes masse nytt i nettbutikken nå. 
Klikk HER så finner du det.
Visste du at du også finner dies i mange varianter, blomster, utklippsark om mye, mye mer i nettbutikken?
 
Men da røper vi hvem vinneren er.
Det ble:
 
.
.
.
.
.
.
.
.
*
.
.
.
.
.
*
.
.
.
.
*
*
*
 
 June med dette flotte kortet.
 
Gratulerer!
 
 Send en epost til kasdal(alfakrøll)online.no så ordner det seg med premie.
 
Men det er en ny mulighet til å vinne premien til en verdi av kr 200,- .
 Den 10. i denne måneden kommer vi med en ny utfordring. Følg med......
 
Nok en gang, takk for alle bidragene deres!
 

5 kommentarer:

Kristina sa...

Gratulerer så masse til vinneren, kjempefint vinnerbidrag! Når skal det tas en avgjørelse ifht DT call? Jeg er bare så kjempespent og har så veldig lyst til å bli en del av NSS designteam :-)

Hege sa...

Gratulerer så masse til vinneren, kjempefint kort:) Jeg er også spent på hvem som får bli med i teamet:)

Astrid sa...

Gratulerer June !! :-)
Kjempeflott kort og lekkert stempel :-D

June sa...

Tusen takk, ble veldig glad da jeg så at jeg har vunnet utfordringen! Liker så godt denne NSSteksten som jeg brukte på kortet.
Klem, June

Lena_J sa...

Gratulerer så mye. Flott kort :-)