søndag 22. juni 2014

Til en fotballkonfirmant

I dag har jeg nok et konfirmasjonkort å vise frem, denne gangen til en fotballglad guttekonfirmant, laget på bestilling til min tante. 


Bestillingen fikk jeg rundt juletider, og som ALLTID når jeg har god tid på meg til å lage kort blir jeg sittende og stresse rett før deadline for å rekke å bli ferdig. Man kan si at jeg er dronningen av prokrastinasjon, evt. at jeg jobber best under press. Dette kortet satt fryktelig langt inne. Å lage konfirmasjonskort til fotballgal gutt er ikke enkelt! Motivet Gutt med fotball tenkte jeg kunne passe perfekt, så jeg stemplet det med Memento Espresso Truffle og fargela det hele med Copics. Jeg har også kantstemplet litt med Splatter, avlang-stempelet, også det med Memento Espresso Truffle. Kantstempling gir litt mer liv til kortet, og splatter er et veldig greit valg til en gutt! 

Innsidene har jeg laget veldig enkle, jeg har brukt et fotballark fra Papirdesign som understreker mottakerens fotballinteresse, og stemplet et enkelt tekststempel på venstresiden. Høyresiden har plass til personlig hilsen. 

En ekstra titt på venstre innside. Til konfirmanten-stempelet er akkurat passe grungy til å passe til en gutt, og den mørkegrå fargen på Espresso Truffle-blekket passer perfekt til fotballarket! 

Sommerklem fra Elin 

Ingen kommentarer: