mandag 29. juni 2015

Til vesleprinsen

Da er snart juniutfordringen vår ved veis ende, men det er fortsatt litt tid til å sende inn bidrag. Vi har FEIRING som tema, og det er jo maaange anledninger det passer til! Du kan sende inn på mail også om du ikke har blogg: nss.bidrag@gmail.com

Her er et babykort jeg har laget i grønntoner. Ikke alle babykort må være blå eller rosa, synes jeg... Jeg er veldig glad i grønn, selv om jeg ikke lager så mange grønne kort... (Er jo en grunn til at jeg har grønn bil. Hehe...)

Mønsterark er fra FabScraps, stempler er fra North Star Design. Det samme er fuglediesen, men den er ikke i nettbutikken enda. De grønne sløyfene er farget med Promarker (Holly), båndet var opprinnelig hvitt. Traktorbåndet har jeg fått en plass, så vet ikke helt hvor det er fra. 

Babyskoene er farget med Promarkers og stanset ut med rund Spellbinders. Scalloped kant rundt. Kantene er svertet med Distress Ink Pumice Stone, og har hatt glitterlim rundt kanten. Til Vesleprinsen er stemplet med Archival Ink Coffee rett på papiret. 

Motivet er satt på limputer for å få litt høyde på kortet.  

Denne teksten synes jeg er så fin og passer både til baby og større barn. Her har jeg også stemplet med stjernestempel i kanten og en miniutgave av babyskoene (ligger ikke i nettbutikken) i hjørnet.  

Denne teksten på andre innsiden liker jeg også veldig godt. Babyen i hjørnet synes jeg var veldig koselig, og passer jo like godt til jente som til gutt.


Ingen kommentarer: