tirsdag 24. mai 2016

Hest og fotball


Vi er godt i gang med mai og vi har god plass til flere bidrag i utfordringen vår. Denne gangen er det blomster som gjelder. Det kan være mye forskjellig, kjøpte blomster, hjemmelagde blomster, blomstrete ark, det er bare fantasien som setter begrensninger. Du kan også være med på utfordringen selv om du ikke har blogg, da sender du bare bilde av ditt bidrag til nss.bidrag@gmail.com. Men husk at alle bidrag må ha et stempel eller klippeark fra North Star på for å bli godkjent. 



 Jeg fikk bestilling på et konfirmasjonskort til ei som var glad i hester og i fotball. Så hvordan kombinere de to? Joda alt går. Her har jeg valgt å la forsiden være fotballinspirert, mens hesten er på innsiden.


Her har jeg brukt flere konfirmasjonstekster fra North Star. På venstre side har jeg brukt tre stempler fra denne konfirmasjonsplata og teksten på høyre side finner du her


Da ønsker jeg dere en kjempefin siste uke i mai, og håper at mange av dere ønsker å bli med på blomsterutfordringen vår.

Ingen kommentarer: