fredag 22. juli 2016

Til ei dåpsjente


Det er rart hvordan bestillinger hoper seg opp. Tidligere i vår gikk det i konfirmasjonskort, så kom en haug med bryllupsbokser, og nå er det dåpskort/bokser det går i. Jeg fikk bestilling på tre bokser. En har jeg publisert her tidligere, den med barnevognen i midten, så nå følger boks nr. to. Og boks nr. tre kommer om ikke så alt for lenge ;-)


Her har jeg brukt Min lille pike som er fargelagt med Copics. Jeg ser i ettertid at jeg kanskje burde brukt en lysere stempelpute når jeg skulle fargelegge etterpå, slik at det sorte ikke ble så sort. Men da vet jeg det til neste gang.


På innsiden har jeg brukt Måtte den lille (som forøvrig finnes i to ulike utgaver) og Visst var det lenge å vente. Alle de små blomstene er også fra North Star Design.


Da ønsker jeg dere en strålende helg.

DT Kristina



Ingen kommentarer: