mandag 12. desember 2016

Julepyntet Toffifee og en god nyhet

Vil dere høre den gode nyheten først? Så dere Kari's live-feed på Facebook i går? Jeg må bare si: ENDELIG har stempelplaten Gode gamle juletekster kommet inn i nettbutikken igjen! Men veldig begrenset opplag, så det er bare å slenge inn bestilling så fort som mulig! Denne stempelplaten er en av mine desidert største favoritter. Bruker denne sååå mye når det skal lages juleprosjekter. Så om du synes at det er koster litt mye og at det er mange stempler på en gang, kan jeg love deg èn ting: du kommer IKKE til å angre hvis du kjøper den! Den er sååå anvendelig! :-D

gode gamle Juletexter 1



Her er en Toffifee-eske hvor jeg har brukt den ene teksten:

Og en annen eske med en annen tekst:




Her kommer en annen enkelt pyntet Toffifee-eske. Noen ganger er det kjekt å gjøre det enkelt også. Og med de fine arkene til Pion blir jo oppgaven enkel.. :-)

Arkene er fra årets julekolleksjon (en av de..) og med et så delikat motiv ble resten ganske enkel. Stanset ut ramme fra Spellbinders, rufset alle kanter og stemplet en tekst fra Norh Star Design. Denne teksten har en litt annen font enn den jeg har brukt, den på esken min er nemlig utsolgt. Håper den kommer i nettbutikken igjen snart! :-)

Panelene er satt på med tykk tape fra Biltema. Både panelet med tekst og ovalen med julekulene.

Baksiden med denne nye fine teksten. Stemplet på en restebit av et annet Pion-ark :-)


Og så må dere huske å delta på desemberutfordringen vår: prosjekt med minst TRE stjerner! :-)
Håper vi får mange flotte bidrag :-) Ha en strålende dag, videre der ute :-)

Ingen kommentarer: