mandag 20. februar 2017

Jeg lagde to kort til to kolleger som skulle slutte tidligere. Trist at to flotte jenter velger å forlate oss, men det er jo sånn livet er. Noen kommer, og noen går. Kortene er laget etter samme skisse, bare med litt ulike ark. Fikk også brukt litt rester (selv om det ikke synes på restebunken min....).

Jeg har brukt ark fra Maja Design, alle kanter er rufset. Blomster fra North Star Design (bortsett fra de store rosa). 






Innsider med skrivefelt. Ettersom vi er mange på jobb som skriver under, lager jeg innsidene enkle. Har brukt dette stempelet i kantene, stemplet med Distress Ink Stormy Sky. Tekstene kan du finne her og her

Kort nr 2 laget jeg i grønt. 

Teksten kan du finne her.



Samme innsider, bare med grønn kantstempling.


Minner også om utfordringen vår denne måneden. Bruk dies på prosjektet ditt (pluss et stempel/bilde fra NSD) og vær med! :-) Husk at du også kan levere bidrag på mail :-)

Ingen kommentarer: