tirsdag 21. juni 2016

Bryllupskort

Her kommer det et kort jeg måtte tenke lenge på, mørk rosa er ikke det jeg bruker mest, men det løste seg til slutt. Et bryllup er jo en "spesiell anledning", og passer dermed perfekt til månedens utfordring! :-)

Har lenge hatt lyst til å ta bilder ute, og akkurat denne dagen var været bra til det. Skulle nok klippet gresset først, men lyset var i hvert fall bra :-) Det doble hjertet har jeg brukt mye til bryllupskort, både på forsiden som her og inni kortet på skrivefelt.

Bildet har jeg funnet på Pinterest (Heidi Johansson er min mappe) og jeg har stanset ut to rammer under bildet, i hvitt og mørk rosa. Da ble det rosa detaljer uten at det ble så voldsomt :-) Teksten fines her, hjertene er stemplet med Distress Ink Aged Mahogany (som er den mørkeste rosa fargen jeg har).

Blomstene er fra Wil Orchid Crafts, for det meste, de minste rosa er fra NSD. Under blomsten er det også noen blader som er embosset og svertet svakt for å få frem strukturen bedre. 

Innsidene med tekst som du kan finne her og her. Samme hjertestempel som på forsiden og utstansede hjerter i hvert hjørne.  

Ikke ofte jeg tar bilde av baksiden, som oftest har jeg bare mitt personlige stempel her, men her tok jeg med en liten tekst også. Denne liker jeg veldig godt og den brukes flittig! :-) 



Ingen kommentarer: