torsdag 16. juni 2016

Eksplosjonsboks til dåpsbarnet


Denne måneden er det "Spesielle anledninger" som gjelder og jeg har laget en eksplosjonsboks til et dåpsbarn. Jeg får stadig bestilling på disse eksplosjonsboksene, så dette er første av tre dåpsbokser som jeg skal lage nå i nærmeste framtid.




På denne boksen har jeg brukt to nydelige tekster på utsiden, som ikke nødvendig vis er dåpsrelatert, men jeg mener de funker likevel. Det vakreste smykket og Visst var det lenge å vente


Jeg lette og lette i bånd-lageret mitt etter et bånd som var i samme farge som det grå-lilla på arket, men fant ikke noen som passet. Men jeg kom plutselig på at jeg har jo Copic-tusjer i alle mulige fargenyanser, så det jeg gjorde var å farge et Tim Holtz-bånd med BV 23. Det ble jo perfekt. Og man kan ikke se at båndet er fargelagt med tusj :-) 


Detaljene på liljene er også fargelagt med Copics (BV32 og 25)


Barnevognen på innsiden er laget av en dies fra Marianne design som jeg har gjort om til 3D. Det meste av metallpynten på dette boksen er fra Korthobby.



På innsiden har jeg brukt to dåpsrelaterte stempler: Måtte den lille (denne teksten finnes forøvrig også i denne fonten) og Dåp, ordklynge


Da håper jeg dere ble litt inspirert til å være med på den pågående utfordringen vår, og så ønsker jeg dere alle en strålende helg :-) 

1 kommentar:

Kari sa...

Utrolig lekkert!