lørdag 3. september 2016

Bryllupsdag

For en liten stund siden hadde mannen min og jeg 10 års bryllupsdag. Det ble ikke noe skikkelig feiring, men en god middag og fine blomster ble det :-) Til anledningen lagde jeg et kort med ekstra sider.

"Til verdens beste" er klippet opp fra stempelet "til verdens beste mamma" og er egentlig et morsdagstempel. Men det går fint å klippe vekk deler av et stempel og sette det sammen igjen om man vil bruke hele en annen gang :-) Det var veldig skummelt første gang jeg gjorde det, men det gikk fint, og siden har jeg gjort det med flere stempler! :-) 

Hashtag-stempel fra denne stempelplaten, og tekstremse fra produktlinjen fra et av arkene jeg har brukt. 

Siden kortet skulle ha litt flere sider inni, måtte jeg lage en liten rygg. Ellers hadde det ikke vært mlig å lukke igjen kortet.

Stempelet på dette panelet er fra "Lykkeplata", her er det flere fine tekster. Ellers en ny hashtag, hjerte og en annen liten tekst på motsatt side. Enkelt pyntet for å ha litt skriveplass.

"Gjør små ting" synes jeg er så fin tekst. Kan brukes til så mangt! Ellers flere hashtags.

Baksiden med dette stempelet. Ny hashtag og et lite hjerte.


Mer info finnes i min blogg. Ønsker alle sammen en strålende dag! :-)

Ingen kommentarer: