tirsdag 20. september 2016

To nye Toffifee-esker

Her kommer to Toffifee-esker til. De er enkle å pynte og kjappe å lage. Her er det bare å henge i om jeg skal få laget alt jeg har planer om til julemarked :-) For et par dager siden la jeg ut et par andre som du kan lese om her.

Denne vennskapsteksten synes jeg er så fin. Jeg har brukt blomster fra North Star Design og prestekrage fra Wild Orchid Crafts. Fugl fra Prima. Perlebånd rundt teksten. Teksten er stemplet på mønsterark fra Pion. En bred blonde øverst. 

Alle kanter er svertet med Distress Walnut Stain.

Denne teksten på undersiden. 


Teksten om vennskap kan du finne her. Mønsterark fra Maja Design, mens teksten er stemplet på ark fra Inkido i samme fargenyanse. Diverse blomster og blonde her også. Perlebånd og fugl fra Prima.  

Har også stemplet med deler av dette stempelet i kantene. Rammen er Spellbinders Oval Florals.

 Sjokoladeteksten kan du finne her.


Ulike typer blomster i ulike farger. 


Ingen kommentarer: