tirsdag 24. januar 2017

En gaveeske


Jeg håper dere har fått med dere utfordringen vår, der ALT ER LOV Det er fortsatt tid til å bli med, og har du ikke blogg, kan du sende bidraget ditt til nss.bidrag@gmail.com

I dag har jeg lyst å vise dere en eske jeg har laget for lenge siden til fargeutfordringen i Ett Trykk. Denne ble publisert i juninummeret 2016, og jeg ble så stolt da jeg så at esken min hadde fått en helside! 


På forsiden av esken har jeg brukt Hurra for deg og to av tekstene på denne platen er brukt til å sette sammen "Vi ønsker deg en fantastisk dag".


Oppå lokket valgte jeg å lage et dobbelt panel slik at det var mulig å skrive en liten hilsen inni. Teksten jeg har brukt på innsiden finnes i to størrelser, her har jeg brukt den største, men den finnes også som liten.


På baksiden brukte jeg en tekst fra denne platen som er den tekstplaten jeg bruker desisert mest.


Da ønsker jeg dere en fin uke.

DT Kristina



Ingen kommentarer: