mandag 16. januar 2017

Kondolansekort

Det er ikke alle kort som er like morsomme å lage. Kondolansekort havner lett i denne kategorien. Å lage noe fint til noen som har mistet sin kjære er ikke alltid lett. Disse kortene lager jeg helst litt enkle, men heller delikate. Uten mye pynt og dilldall. Og det kan jo være en utfordring i seg selv..

På forsiden har jeg brukt svart Bazzill, gullark (fra Søstrene Grene) og et embosset panel. Hvite roser, en liten due og perler er eneste pynt. Teksten er fra denne stempelplaten med kondolansetekster. Stemplet på et ark og klippet ut banner som er satt på limputer. Og det er hele kortet. Enkelt og greit.



Inni kortet har jeg brukt stempler fra begge kondolanseplatene. Stempelplaten med løvetann finner du her. Disse er annengangsstemplet med grå stempelpute slik at de blir liggende litt mer i bakgrunnen enn tekstene.

Løvetann og en tekst på baksiden også.


Jeg håper du tar deg tid til å delta i vår utfordring denne måneden. ALT ER LOV, så det er bare å slenge seg med! Gleder meg til å se mange flotte bidrag! Husk at du også kan levere på mail om du ikke har blogg.

Ha en fin dag, alle sammen!


Ingen kommentarer: