mandag 6. mars 2017

Bryllupsboks med utstillingsvindu


Vi trenger flere DT-medlemmer og har en DT Call ute nå og vi håper på mange søknader. 
I denne forbindelse tar vi en pause fra utfordringene fram til de nye medlemmene er på plass. Da kommer vi sterkere tilbake. Men vi tar ikke pause fra å inspirere dere i bloggen og i dag har jeg lyst å viser dere en bryllupsboks med utsillingsvindu som jeg har koset meg med å lage nå i helgen. Link til tutorial finner du nederst i innlegget.


På lokket har jeg embosset Hr og Fru med hvitt embossingpulver. På siden har jeg brukt et av mine favoritt stempler De beste ønsker for dagen, Brud og Brudgom. Også dette stemplet er embosset med hvitt embossingpulver.


På innsiden har jeg brukt Til de nygifte og To hjerter som møtes



Jeg har laget en tutorial på denne esken som du kan finne i bloggen min.

Da ønsker jeg dere alle en strålende uke.





Ingen kommentarer: