torsdag 23. mars 2017

Takknemlig, en tid for alt


I dag har jeg lyst å vise dere takkekort som jeg har laget på bestilling, og samtidig ønsker jeg å takke for meg i designteamet til North Star Design og Engros. Det er en tid for alt, og etter nesten 3 år som DT her, er tiden kommet for at jeg skal ut på nye eventyr. Jeg må få takke Kari og alle de andre i teamet for et kjempefin tid, og vi sees nok igjen rundt omkring. Og jeg kan love at jeg ikke forsvinner fra papirverdenen ;-)


På disse har jeg embosset "Flowerpower girl" med sort embossingpulver. Teksten #takknemlig er fra denne hashtag-platen og konfirmant-teksten er fra denne platen. Metallswirlen er fra korthobby.no



Da ønsker jeg dere alle en fin helg.

Takk for meg :-) 

DT Kristina

2 kommentarer:

Hildes kort sa...

For en jobb😀 kjempefine takkekort👌

Unknown sa...

Herlige takkekort! Lykke til med nye utfordringer! 😊❤️