søndag 15. mars 2009

Litt av hvert fra min kant!

Uff, nå er det lenge siden jeg har lagt ut noe her! Men har fått laget litt i vinterferien og i helga, så nå kommer det litt av hvert fra meg! 

Motivet er fra NorthStarStamps, og de er farget med h2o.
Om du vil se nærmere på disse, så vil Kari ha et på sin stand på messa. 

Motiv og tekst fra NorthStarStamps, farget med promarkere.

Motivet er fra NorthStarStamps, farget med promarkere.
Om du vil se nærmere på dette, så har Kari det på sin stand på messa!


Motiv, tekst og roser: NorthStarStamps

3 kommentarer:

Unknown sa...

Så masse lekkert!!!
Falt pladask for de stearinlysa!!!
Herlig!!!!

Klem,
Jorunn

NorthStarStamps sa...

DUhar vært ute å handlet serjeg!!
Må også si at Lysene ble kjempe flotte!!
Gleder emg til å ha dem på standen min i helgen!

klem!

Camilla G sa...

Ah så herlige lys! Å stemple rett på lysene visste jeg ikke at gikk an en gang! Kjempestilig!