lørdag 22. september 2012

Hallo her er jeg......

Hei..... jeg heter Anne Hauge Pedersen - bedre kjent som AnneHP i scrappemiljøet.
Har fått forespørsel om å være med i North Star Stamps designteam
og det gleder jeg meg veldig til. Det å bli spurt virket i første omgang litt skremmende, men jeg har jo litt fartstid med papir, skjærebrett og lim.
Startet i det små med å lage julekort i 2007.
Jeg bor på Skedsmokorset, bare noen få km fra Kari. Er gift med Bjørn, har en datter og to herlige barnebarn på 8 og 12år. Til daglig jobber jeg som sekretær. Har satt frem noen kort på jobben og det gjør at det kommer en god del bestillinger til alle anledninger.


Har dilla på blomster, stempler og papir, for ikke å snakke om dies.
Er vel litt arkoman jeg også. Der noen kjøper 2 ark må jeg minst ha 5.
Har vanskelig for å gå forbi en butikk som kan ha noe jeg kan bruke til kort. Det meste kan jo brukes.

Hvis noen spør hvilken stil jeg har, har jeg vanskelig for å svare. Har vel ingen ren stil men blander sammen. Jeg tar det jeg finner og så blir kortet til underveis.



Er veldig glad i teksttemplene til NSS og bruker de flittig.De fleste stemplene som er vist her kommer fra NSS.  

Ingen kommentarer: