fredag 10. mai 2013

Mai utfodring og vinner av April utfordringen!

Hei.
Da er det tid for en ny utfordring her hos North Star Stamps.
Men først en stor takk for alle de flotte bidragene vi fikk til april utfordringen!!
Som vanlig har vi stemt frem en vinner, og denne gangen har vi stemt frem
Nr.3 - Lena J 
Med dette utrolig flotte bidraget:

Gratulerer så mye, Lena!!!
Send en mail til kasdal"alfakrøll"online.no for å motta premien din.
Tilbake til månedens utfordring!
Denne gangen ønsker vi å se prosjekter med tema
Bryllup
Vi må tydelig kunne se at du har brukt stempel/ stempler fra
North Star Stamps for å delta.

Her er noen flotte DT bidrag til inspirasjon:




Vi gleder oss til å se hva dere lager!

2 kommentarer:

Kreativelena sa...

Herregud så gøy. Tusen, tusen takk alle sammen. Da skal jeg ønske meg noen bryllups stempler så jeg kan være med på denne utfordringen også :-)

Kreativelena sa...

Huff da, hadde egentlig laget, men kameraet mitt er ødelagt. Tror jeg får nytt til helgen. Men nå blir det ferie en måned, så da sees vi igjen ut i juli :-)