tirsdag 10. februar 2015

Februar utfordringen: Bingo

Heisann og en riktig god dag til dere alle.
Nå har tiden kommet for februar utfordringen og denne gangen kjører vi en:
 bingo!
Bingo dvs. at vi ønsker å se kort/prosjekt der dere bruker en av bingo rekkene som elementer på kortet/prosjektet deres. Dere kan bruke rekkene vannrett, loddrett og på skrå.
Håper det er mange av dere som har lyst til å bli med oss og "spille bingo"

Her er bingo brettet som dere skal inspireres av:


 Mer om reglene kan du finne her. Om du ikke har blogg kan du sende inn ditt bidrag til nss.bidrag@gmail.com så legger vi det inn for deg.
Vinneren får et gavekort som kan brukes i nettbutikken på kr 200,-

Her kommer litt inspirasjon fra DT:

Bingo rekken jeg har brukt er:
 Søm, bokstaver/tekst og charms.

ELIN


Jeg har laget en Toffifee-eske med bingorekken perler, bokstaver/tekst og knapper. 



Jeg har brukt bingorekken i midten loddrett: 
fargelagt motiv, bokstaver/tekst og dies/punch.


Har brukt bingorekke : Knapper, Charms , Embossing 
eller det kan også være Perler, Dies/Punch, Embossing


 Bingorekken jeg har brukt er diagonalen:
Knapper, bokstaver/tekst og perler




 Jeg har brukt bingorekke:
Perler, Dies/Punch, Embossing


Ingen kommentarer: