fredag 14. oktober 2016

Glitrende sommerfugler

I augustnummeret av Ett trykk hadde vi en artikkel med fokus på embossing. Dette er et av kortene jeg lagde til artikkelen, og her er det kun embossing, kartong og 3D-puter som er brukt.
ET0416 Embossing3 front
Kortet er i størrelse A2 (4 1/4 x 5 1/2") og jeg har brukt Audrey Blue kartong fra Simon Says Stamp til basen min. Jeg stemplet et sommerfuglstempel fra denne stempelplaten fem ganger over hverandre med VersaMark og embosset med Hologram embossingpulver fra Inkido. Når du smelter pulveret blir det gjennomsiktig med kjempemasse glitter. Teksten embosset jeg i hvitt, og jeg brukte en hvit bit Bazzill bak hovedpanelet mitt for å ta igjen det hvite.
ET0416 Embossing3 detalj
Stempelteksten er egentlig på kun én linje, men jeg har klippet stempelet mitt i to (det gråter ikke når man gjør dette, jeg lover), så jeg får flere bruksmuligheter. Her ser du også glitteret på sommerfuglene litt bedre.

Ingen kommentarer: