lørdag 19. november 2016

Twist pop-up card


I november er temaet for utfordringen jul. Jeg regner med at de fleste står til knes i juleproduksjon i ulike varianter, og bruker du et stempel eller klippeark fra North Star Design på et av juleprosjektene dine, er det bare å hive seg med på utfordringen. Alle kan delta! Dersom du ikke har blogg, så sender du bare bidraget ditt til nss.bidrag@gmail.com så legger vi det inn for deg. 


Jada jeg har også latt meg fasinere av disse twist pop-up-kortene. De er jo veldig artige og ikke veldig avansert å lage. Dette kortet laget jeg på Papirfesten i Stavanger i slutten av septemper.


På forsiden har jeg brukt God jul og godt nyttår dråpe-stempelet som er et av mine favoritt-julestempler, men med så mange fine nyheter som kom i år er det duket for konkurranse. En god utfordrer om favorittplassen er Vinteren er kommen som jeg brukte på innsiden (den ser desverre ut til å være utsolgt, men kommer nok snart inn igjen)

Ellers har jeg brukt Ønsket er gammelt som finnes i denne varianten som jeg har brukt her og i to forskjellige størrelser med gotisk skrift. En liten smak av jul finnes også i to forskjellige skrifttyper. Til slutt har jeg brukt en nydelig tekst som heter Måtte julen bringe





Ingen kommentarer: