onsdag 26. april 2017

Bursdagstag og presentasjon av ny DT

Hei alle sammen! I dag har jeg gleden av å presentere nok en ny dame i designteamet vårt! Hun heter Merete og vi gleder oss til å se alle hennes kule prosjekter! 



Jeg har scrappet siden 2006. Mitt navn Merete Mjøen og er 1963-modell. Er gift og har en sønn pluss svigerdatter. Kommer fra Tingvoll - ei lita bygd på Nordmøre. Jobber som aktivitør på et aktivitetssenter med flere forskjellige brukere. Jeg lager for det meste kort og tags, innimellom minialbumer og layouter. Mine Distress-Inks er ofte med i mine prosjekter. Er i designteamet for Korthobby.no og gleder meg samtidig å få være med DT-gjengen her inne hos NSD.


(Trykk på navnet for å komme inn til Meretes blogg)


Som inspirasjon til  vår bursdagsutfordring har Merete laget denne kule tag'en. Hun har brukt dette søte ugle-stempelet og dette gratulerer-stempelet North Star Design.


Ha en strålende dag til dere alle sammen!




Ingen kommentarer: