torsdag 20. april 2017

Presentasjon av nok en ny DT!

Hei alle sammen! I dag vil jeg også presentere et nytt medlem i designteamet vårt! Hun heter Gunn og det skal bli skikkelig spennende å se hennes flotte prosjekter fremover :-)


Hei,
Jeg heter Gunn Kjersti Olsen, men bruker bare Gunn i hverdagen. Og du finner meg ved å søke GunnsPapirpyssel. Jeg bor på et lite sted som heter Nordkisa, 10 min. fra Gardermoen. Jeg er 44 år og mor til en flott 18 åring.

Jeg har alltid vært kreativ, har drevet med mange typer hobbyer, gips/keramikk/søm/stoff/perler etc. Men da min sønn ble født i 1999 ønsket jeg å lage en mer utfyllende bok om han. Jeg fant ikke det jeg ønsket i butikken, så jeg begynte i det små, kjøpte inn ekstra perm og ark samt klistremerker og snakkebobler. Limte inn bilder, billetter, stickers etc., en veldig enkel form for scrapping. Visste ikke at dette da hadde et eget navn… Etter det har det bare utviklet seg, og behovet for stæsj og utstyr har blitt større. Og det har krevd større plass. Heldigvis har jeg et stort hobbyrom som bare er mitt. Dette har blitt min hovedhobby, den gir med det pusterommet jeg trenger i en hektisk hverdag. Lager mest kort, men holder også på med litt småtterier av andre ting, binding av kranser, andre diy ting og maler litt keramikk.

Jeg blir inspirert av alt rundt meg, det være seg flotte blogger/utfordringer, butikker, reklame, farger, naturen, Pinterest etc. Jeg ser alltid etter noe jeg kan bruke til mitt formål. Noe jeg kan gjøre om og lage i papirutgave. Jeg bretter mye 3D, og ofte lager jeg malene selv. Liker når jeg kan sitte og bryne meg på det. «Lyst til å gjøre/prøve» lista mi er kjempe lang, jeg noterer meg hva jeg kunne tenke meg å brette/lage. Den lista begynte jeg med for 8-9 år siden…, men den har ikke krympet ennå… Den bare vokser!

Takk for at jeg får være med på Design Teamet til North Star design og engros, dette blir morsomt og lærerikt

Gleder meg til å ta fatt på DT oppgaven og bli kjent med mange flotte jenter.

Klem

(Trykk på navnet for å komme til Gunns blogg)



Til vår bursdagsutfordring har Gunn laget dette prosjektet.
Melkehjerter er alltid kjekt å lage,...og gi bort 😊
Her har jeg brukt Livet er så kort og Gratulerer



Innsiden av lokket på esken.





Ingen kommentarer: