lørdag 29. april 2017

Presentasjon av ny DT og litt inspirasjon

Hei alle sammen! Da er dagen kommet for å presentere vårt siste nye medlem i designteamet. Hun heter Hege (bedre kjent som HegeHN for mange) og vi gleder oss masse til å se alle hennes kreative krumspring!





Jeg har scrappet i mange år, som aktiv scrapper nærmere 20 år. Jeg lager mest LO'er og kort. Stilen min er vel best å beskrive som at jeg gjør akkurat som jeg har lyst. Farger, motiv, stemning må følge bilde eller personen som skal scrappes eller få kort. Kortene mine bærer nok mye preg av at jeg scrapper.
Jeg er enke. Har fire voksne barn og er mormor/farmor til åtte flotte barnebarn, snart ni. Jeg er hjemmearbeidende og stortrives i min hverdag. Jeg bor på Jar i Bærum og har utrolig mange hyggelige folk i mitt nabolag.


(Trykk på navnet for å komme inn til Heges blogg)


For inspirasjon til vår bursdagsutfordring har Hege laget dette flotte kortet:



Alle stemplene på dette kortet er fra denne stempelplaten


Det er fortsatt noen dager igjen til å bli med på utfordringen vår! Lag noe med bursdagstema og bli med :-)




Ingen kommentarer: