fredag 14. februar 2014

DT Heidi - Valentinsgave

I dag er det den store kjærlighesdagen verden over. Her i huset feirer vi egentlig ikke denne dagen noe særlig, men det er jo hyggelig å gi hverandre en ekstra oppmerksomhet i hverdagen. Jeg har laget en liten boks med noen sjokoladebiter. Ferrero Rocher er mannen i huset glad i og jeg hadde noen liggende hjemme. Så jeg lagde en liten boks for de som var igjen (lurer på hvor de andre har tatt veien....)


 Her har jeg brukt stempelet blomster til deg fra meg. Syntes denne passet godt på en dag som denne! :-) Farget med Promarkers. Mønsterark er fra Maja Design, Skærgårdsliv. 

" Det er 10 bokstaver..." fikk plassen på baksiden.
Har også brukt litt av denne swirlen i kantene.
 Her er godsakene og denne sjokoladeteksten på innsiden.  


Så håper jeg den lille gaven faller i smak. Det er hverken en stor eller dyr gave, men en liten oppmerksomhet til mannen i mitt liv ;-) Man burde kanskje være litt flinkere til å gi hverandre noen slike smågaver resten av året også? Det er jo alltid hyggelig å få en liten oppmerksomhet :-) 

Fler bil der og info finner du i bloggen min.

Så håper jeg det er mange som blir med i februarutfordringen vår og lager noe med temaet

KJÆRLIGHET

Reglene er enkle, bruk motiv eller hovedtekst fra NSS. Og du kan kombinere bidraget med andre utfordringer. Gleder meg til å se alle bidragene! :-) 


Håper dere alle får en fin dag, uansett om dere feirer Valentinsdagen eller ikke.


Kjærlig hilsen DT Heidi :-)









1 kommentar:

Unknown sa...

Hei, ligger det mal til denne på nettet ??

Mvh Annicka