tirsdag 25. november 2014

Rockin' Santa

Hei! Først av alt vil jeg minne om novemberutfordringen vår hvor temaet er "JUL". Det passer jo veldig godt nå, når de fleste av oss er i gang med julekort og andre julerealterte ting. Du kan delta med hva det måtte være, om det er kort, eske, pakkelapper eller andre ting, bare temaet er jul, og du har et stempel fra North Star Stamps godt synlig (helst på fremsiden). Har du ikke blogg, kan du levere på mail: nss.bidrag@gmail.com Bli med da, vel! :-)

Jeg har ikke laget så mange julekort i år, men noen har det jo blitt. Her har jeg brukt et litt utradisjonelt motiv, Rockin' Santa. Det var moro å fargelegge, og ikke vanskelig heller. Rødt er jo ikke helt min sterke side, men julenissen må jo være rød! :-)


 Her har jeg brukt mønsterark fra Maja Design Winter Basics 6"x6", kjøpt hos North Star Stamps. Snøfnuggkanten er fra Memory Box."God jul" er klippet fra hverandre, stemplet på en liten bit mønsterpapir, stanset ut med 1" sirkelpunch, satt på en epoxysticker og limt på en bruskork.

Stemplet på Letraset 270g og farget med Promarkers. Litt glitterlim i kanten på frakken og på støvlene og på kanten rundt. Har klippet ut gitaren litt slik at den stikker litt ut av sirkelen. Får en litt 3D-effekt da :-)

Her er kortet fra en litt annen vinkel.

 Inni kortet har jeg brukt andre ark fra samme ark-blokk og tekst fra North Star Stamps.

"Det var kvelden før kvelden" er ganske stort og det gikk så vidt inni den største sirkelen min... :-)




Håper du også fikk litt inspirasjon til et kult julekort! :-)

Ønsker deg en flott dag videre!


Stor klem fra DT Heidi :-)


 











Ingen kommentarer: