onsdag 16. september 2015

Røff bil

Først vil jeg minne dere på skisseutfordringen vår, som du finner her.
Håper at mange av dere vil være med oss denne måneden.

Å nå er det ikke lenge igjen til StempelScrap-messa på Ekeberg, og jeg gleder meg!!! I forbindelse med messa kommer North Star Design med en rekke nyheter, både stempler, klippeark og ferdig fargelagte motiv, og vi i designteamet har fått lov å tyvstarte litt og har fått lekt oss med noen av nyhetene. 

Her er et kort jeg har laget med et av de nye klippearkene; Røffe biler. Jeg bare elsker motiv med litt slitne biler til herrekort, rust er absolutt ikke negativt i denne sammenhengen :-) 


Og så syntes jeg at Maja-arkene fra Walking in the Forrest-kolleksjonen passet så fint til motivet. Det er ikke ofte jeg bruker oransje på kortene mine, men til høst-kort og til disse arkene passer det jo.





Varme gratulasjoner er hentet fra Gratulerer-plate A5Hurra for deg er et stempel som jeg tror jeg kommer til å bruke MYE framover. Elsker det. Teksten på forsiden og hjørneteskene er hentet fra en stempelplate som desverre ikke er å få tak i per i dag....


Gleder meg til å treffe dere på Ekeberg :-)

DT Kristina

Ingen kommentarer: