fredag 23. oktober 2015

Et utypisk bursdagskort

August - Mona 50 front skrått PS
For en god stund tilbake fikk jeg bestilling på et bursdagskort til en dame som blir 50 år i dag. Jeg rotet rundt i gamle ark, og lagde dette kortet, som på de fleste måter er så ulikt meg som det går an å komme.
August - Mona 50 front
Jeg har funnet frem en haug med ark fra Vintage Garden-serien til Pion Design som jeg har brukt på kortet - Garden, Lady, Flax, Cut Out, Borders og Tags, i tillegg til den lille billetten med måneder og datoer, den kommer fra Grandma's School Book-serien. Alle kanter har blitt behørlig rufset, og jeg har brukt en god blanding av blomster. 
August - Mona 50 innside
Stempelet jeg har brukt på innsiden kommer har egentlig mer tekst (du finner det her), men jeg har maskert bort mesteparten for å få plass inni rammen på arket jeg brukte.
August - Mona 50 baksideBaksiden på kortet er egentlig ganske likt fronten, her har jeg stemplet Hurra for deg-stempelet på en tag og ellers pyntet med blomster, sommerfugler og pyntegrener, akkurat som på forsiden.

1 kommentar:

Lisbet sa...

Du har virkelig kalrt å lage ett fantastisk flott kort. Nydelig pyntet og fargen var herlig :-)