tirsdag 19. januar 2016

Et enkelt konvoluttkort

Dagene flyr litt fra meg for tiden, men jeg har likevel et enkelt konvoluttkort å vise frem nå.
Januar konvoluttJeg har brukt mønsterarket Blue Fabric fra Alma's Sewing Room-kolleksjonen til Pion Design til å lage konvoluttkortet mitt. Langs kantene har jeg pyntet med en blonde fra Tyrkia, og jeg har satt på noen blomster fra Wild Orchid Crafts og noen snurreblomster jeg har laget selv av mønsterarket og en die fra Marianne Design som jeg er så heldig at jeg har fått av snille Henrikke! Under blomstene har jeg lagt perlestrå fra Kort & Godt, og jeg har stemplet en tekst fra Div sitater grunge-platen (den lille) til North Star Design med Memento Espresso Truffle på Steel Blue kartong og stanset ut med en eldgammel die fra Quickutz. Og det er faktisk hele kortet!

1 kommentar:

Guri sa...

Så elegant kort!