onsdag 27. januar 2016

Toffifee-eske (igjen)

Husk utfordringen vår! Det er fortsatt noen dager igjen før fristen går ut og du kan delta med hva du vil! ALT ER LOV! Klikk her  for å komme rett til utfordringen! Vi ser frem til flere bidrag! :-)

I romjula fikk jeg bestilling på en Toffifee-eske. Da var jeg egentlig ganske så ferdig med juleprosjektene mine, så det ble et mer vinterlig preg på denne.

Jeg har brukt mønsterark fra Maja Design sammen med grå og hvit Bazzill. Motivet er fra et klippeark fra North Star Design, rammen rundt er fra Wycinanka (malt med hvit Distress Paint og dekket med Distress Dry Glitter), blomster fra North Star Design og WOC, pyntebær og pyntegren som jeg har klippet opp.

Her er det bare hvite blomster, men flere ulike typer. Roser, liljer og små kamilleblomster fra NSD. Pyntebærene klipper jeg alltid opp slik at jeg kan lime en, to eller tre sammen innimellom de andre blomstene. De små kamilleblomstene er også kjempefine å lime her og der :-)

Teksten er fra en av mine favoritt-stempelplater fra North Star Design: gode gamle juletekster. Snøfnuggene kan du finne her. Stemplet med Archival Ink Watering Can. Store perler som "ben" på esken gjør at den kommer litt opp fra underlaget også.


Ingen kommentarer: