mandag 18. mai 2015

Angelica

Jeg håper alle hadde en fin feiring i går.

Først må jeg få minne om konfirmasjonsutfordringen vi har gående nå. Det er bare å bli med. Har du ikke blogg kan bidraget sende på mail nss.bidrag@gmail.com


Dette konfirmasjonskortet laget jeg på DT-treff 1.mai-helgen sammen med den fine gjengen i North Star Design. 


Jeg synes Angelica-stemplet er så nydelig og så synes jeg det er kjekt å bruke motiver som er mer natulig enn mange andre stempleprodusenter lager. Hashtagstemplene bruker jeg ofte. De er så anvendelige og så er det så mange å velge mellom, så det er alltid noen som passer til det jeg skal lage. Til den kuleste jenta, har for anledningen mistet "i gata" som normalt står nederst. Det er ikke noe problem å klippe opp stemplene, slik at man kan velge om man vil bruke hele eller deler av et stempel.
Arket er fra Prima og blomstene er fra North Star Design.


Hvor du enn går er en nydelig tekst som passer til svært mange anledninger.

Ingen kommentarer: