lørdag 20. februar 2016

Hr & Fru


Det er fortsatt tid til å bli med på BRUK DIES/PUNCH-utfordringen vår. Fristen er 29.02 kl. 23.55. Og husk at du kan levere bidrag pr. mail nss.bidrag@gmail.com hvis du ikke har blogg.


I dag har jeg lyst å vise dere en bryllupsboks jeg har laget. Jeg fikk bestilling på tre slike eksplosjonsbokser til bryllup i fjor sommer, men når bestiller sier at det ikke haster og at jeg bare kan ta det litt etterhvert, er det vanskelig å få kommet igang. Nå fikk jeg imidlertid lagd alle tre boksene i løpet av noen få dager :-) 


Her har jeg brukt Hr & Fru-stemplet på lokket som jeg synes er en enkel, men svært dekorativ tekst.


På innsiden har jeg brukt To hjerter som møtes og Det er 10 bokstaver som begge er helt nydelige tekster til bryllupskort. 




Vil du se en tutorial på hvordan lage en slik boks med firkantet kake, kan du ta en titt i bloggen min.

Da ønsker jeg dere alle en kjempefin dag.


Ingen kommentarer: