tirsdag 16. februar 2016

Til dåpsbarnet

Her dere fått med dere utfordringen vi har gående nå: BRUK DIES/PUNCH. Håper mange av dere blir med! Husk at du også kan sende bidrag på mail nss.bidrag@gmail.com dersom du ikke har blogg.


Her kommer litt inspirasjon fra min kant. Denne gangen et dåpskort jeg laget for leeeenge siden, men som jeg ikke har fått ut på bloggen før nå :-)



Måtte den lille-stemplet finnes i to utgaver, den jeg har brukt her og denne.


Det vakreste smykket er en fantastisk nydelig tekst. De fleste blomstene på dette kortet er fra North Star og du kan finne masse fine blomster her. Personlig er de pitte små Camilleblomstene en stor favoritt og du finner de i mange forskjellige farger.


Da ønsker jeg dere alle en kjempefin uke.


1 kommentar:

elis94 sa...

Hvilke dies har du brukt her?:)