onsdag 24. februar 2016

Morsdagskort

Ja, ting tar litt tid noen ganger. Jeg lagde noen kort til morsdagen som jeg ikke har fått lagt ut. Får gjøre et lite rykk nå :-) Og så håper jeg dere blir med på utfordringen vår denne måneden: bruk av dies/punch. Trykk her for å komme direkte til utfordringsinnlegget

På dette kortet har jeg stanset ut en blomsterkrans (Memory Boks - Catalina wreath) i hvit Bazzill og mønsterark (baksiden fra et ark i Vintage Baby-serien). På blomstene har jeg limt på små perler i hvit og lys rosa. Teksten har jeg stemplet med Archival Ink Jet Black og klippet ut et banner. Blomstene er for det meste fra NSD. Tekststripen nederst er fra et av mønsterarkene – baksiden av produktlinjen.

Tekstbanneret får en fin effekt om man lager en liten oppbøyning på midten, synes jeg. Stempelet finner du her.


Enkle innsider med fine tekster. På skrivefeltet har jeg stemplet med dette stempelet med Distress Ink Dusty Concord.




Ingen kommentarer: