lørdag 21. november 2015

En liten smak av jul

Siden jeg skal på julemarked i år, har jeg laget ganske mange Toffifee-esker. Disse er supre julegaver til den som har alt, som en liten ekstragave eller som en vertinnegave. Mange muligheter :-)

Her har jeg laget en som jeg vil vise dere i dag og som kanskje kan gi litt inspirasjon til månedens utfordring: SJOKOLADE! Om du har med stempel eller brukt motiv/tekst fra klippeark fra North Star Design kan du delta med hva som helst, bare det passer til månedens tema. Det er jo mange som lager ting til julemarked og lager julegaver på denne tida, så det er bare å slenge seg med på utfordringen! :-)

Båndet er kjøpt på Søstrene Grene og jeg har festet en liten bjelle i sløyfen. Teksten finnes i nettbutikken her.  Jeg har gjort det enkelt og bare stanset ut med en sirkel- og scalloped-die. Ellers synes jeg papirene er så fine i seg selv at de ikke trenger så mye pynt.

Panelet med julestjerner er limt på med foam-tape. Den er tykk så det blir en 3D-effekt.  

Teksten her er fra platen med Gode, gamle juletekster. Denne platen bruker jeg mye! Mange fine tekster på denne :-)



Ingen kommentarer: