tirsdag 24. november 2015

Melkehjerter

Først av alt vil jeg minne om utfordringen vår denne måneden: SJOKOLADE. Klikk på linken for å komme direkte til utfordringen :-) Vi ønsker flere bidrag! :-)

I år har jeg laget en del melkehjerte-esker også. Mest til julemarked, men også til gave til venner og familie. Her har jeg laget en eske med Pion-ark. Digger disse stemningsfulle arkene, og de var populære på julemarked også. :-)

Denne koselige teksten er fra North Star Design og finnes i nettbutikken her. Den er i en litt annen font enn den jeg har brukt, denne er fra stempelplaten "Gode, gamle juletekster" og er min favoritt julestempelplate! Så mange fine tekster på denne :-) Alle kanter er svertet med Distress Ink Walnut Stain.

Rundt motivet har jeg hatt på Fran Tage (Aged Ivory) og en runde med litt glitterlim oppå der :-)

Blomster er fra litt her og der, de hvite kvistene er stanset ut med punch. Pyntebærene har jeg klippet opp (siden de kommer i større klaser) og limt på èn og èn.

Teksten på siden kommer fra denne småtekst-platen. Jeg har limt den på med foam-tape. Den bygger litt ut. Som lukkemekanisme har jeg laget en liten klaff med magnet på baksiden. Har pyntet med en perle på utsiden. 

Julegodt kommer fra denne platen med småtekster. Her er det også flere fine å bruke til ulike juleprosjekter (og til andre prosjekter).  

"En liten smak av jul" passer jo også godt inn her ;-)

Denne teksten er bare såååå fin! Og passet veldig fint på innsiden her. I kantene har jeg brukt disse snøkrystallene. Jeg er veldig glad i å bruke slike kantstempler og dette setter virkelig prikken over I'en :-)



Ingen kommentarer: