mandag 23. november 2015

Kjempekjapp julegave

Jeg håper dere har fått med dere den nyeste utfordringen vår: SJOKOLADE. Det er ikke kommet inn mange bidrag enda, så det er gode vinnersjangser og premien er jo et gavekort på 200,- til bruk i nettbutikken.

Her kommer litt mer inspirasjon fra meg :-)

Noen ganger oppdager man i siste liten at man skulle hatt en liten gave til. Sjokolade er jo aldri feil, så hva med en superkjapp toffiefee-eske.


Denne brukte jeg ca en halvtime på :-) Jeg stemplet Juleklem på sidene før jeg kledde esken med mønsterark, diekuttet det ferdig fargelagte motivet fra dette klippearket, stemplet God jul og godt nyttår-teksten og kuttet den ut. Snøfnuggene er kuttet ut i mosegummi.


Det går så kjapt når man har ferdig fargelagte motiver :-) 



Ønsker dere en super uke


Ingen kommentarer: