søndag 8. november 2015

Farsdagskort

Innimellom alle julekort og andre juleprosjekter har jeg her et kort i anledning farsdagen i dag å vise frem! Dette kortet ble vist i oktobernummeret av Ett Trykk i år hvor jeg hadde fulgt en skisse.

Mønsterark er fra Authentique (kjøpt av Kari, NSD herself), bilder og sirkler på forsiden er fra utklippsarket Bildilla hvor jeg har brukt de grønne bildene :-) På farsdagen er stemplet og klippet ut. Har svertet litt med Distress Pumice Stone. Pebbles'en i midten er laget av en bit av et mønsterark (stanset ut med en 1" punch), limt på en epoxy xticker med glitter og limt på en svart bruskork (kjøpt i scrappebutikk). Enkelt å lage egen pynt :-)

Sirklene er stanset ut med svart Bazzill med scalloped kant under og limt på limputer. 


Innsidene med denne teksten. Den passer jo til mange anledninger og begge kjønn :-) Bilen (vintage town car) er stemplet med Distress Pumice Stone. 


Håper deres pappa får en liten oppmerksomhet på denne dagen om dere pleier å feire litt. Her i huset har vi to pappaer (min mann og svigerfar som bor hos oss). Så i kveld blir det god middag med kake og tegninger/kort fra barna :-)

Og så vil jeg minne om ny utfordring som kommer den 10. november. Det er bare å glede seg! :-) 


Stor klem fra DT Heidi




Ingen kommentarer: