tirsdag 17. november 2015

Toffifee-eske med nissegutt

Jeg har laget mange Toffifee-esker den siste tiden. Har vært med på ett julemarked og skal være med på ett til. Da må man lage massevis av mye... ;-) Her har jeg laget en Toffifee-eske med nye mønsterark kjøpt hos North Star Design med motiv fra et av de nye klippearkene. Dette med nissegutter og tekster. Teksten på baksiden er fra samme klippeark, mens teksten på forsiden er fra dette klippearket.

Siden det er mye møsnter i arket i seg selv, har jeg bare brukt ett lag. Pyntet med blomster, et par snøfnugg og en tekstdie. På nissegutten har jeg dekket stjernen med et tykt lag med Glossy accent. Litt vanskelig å ta godt bilde av, men det gir en 3D-effekt når det tørker :-)

Har brukt ulike blomster, rød roser fra North Star Design. 

På siden av esken har jeg stemplet med Julehilsen fra denne plata. Har stemplet med "en liten smak av jul" på andre siden.  

Baksiden av esken med tekst fra samme klippeark som nissegutten. Har satt store perler i hjørnene som fungerer som "ben" slik at den står litt opp fra underlaget. 



Du er hjertelig velkommen til å delta i novemberutfordringen vår som er SJOKOLADE. Lag hva som helst med sjokoladetema og bruk stempel eller utklippsark fra North Star Design. Vi håper på mange flotte bidrag! :-)


Ingen kommentarer: