søndag 29. mars 2015

Bildilla #2

I dag er det Palmesøndag. Jeg håper alle har husket å stille klokken en time frem i natt, nå er det nemlig sommertid! Jeg befinner meg på påskefjellet, uten verken internettilgang eller dekning på telefonen - det er deilig å koble HELT ut innimellom og være totalt utilgjengelig for omverdenen.
 

Du husker muligens dette kortet som jeg viste frem for en drøy uke siden? Her kommer det andre kortet jeg lagde av Bildilla-utklippsarket med alle bilene på. Denne gangen går det i rødt.
For å få plass til begge bildene av bilene på fronten av kortet må de overlappes litt. Jeg har beholdt litt av det hvite utenfor selve bildet og bruker det som en ramme i tillegg til matten jeg har lagt bak av rød Coredinationskartong. Metallpynten har blitt rød på teksten ved hjelp av hvit distress paint og Dylusions-spray i fargen Postbox Red. 

Som vanlig har jeg ganske like innsider som utsiden på mine kort. Her har jeg kun stemplet et bursdagsstempel med Memento Lady Bug og satt på en sirkel med en bil - også den kommer fra utklippsarket.

Den andre innsiden har plass til personlig hilsen og nok en sirkel fra utklippsarket.



Baksiden. Enda et bursdagsstempel stemplet med samme farge som tidligere. Bilen er stanset ut med en Sizzix-die.  Jeg limte den røde Coredinationskartongen oppå en bit grungeboard før jeg kjørte sandwichen gjennom BigShot-maskinen min. Jeg stemplet et tekststempel oppå og embosset med  svart super fine detail embossingpulver fra Ranger. Den siste finishen med et par røde enamel dots knytter baksiden til forsiden av kortet. 

1 kommentar:

Kristina sa...

Skikkelig kult kort, Elin!!!