mandag 30. mars 2015

Kort av restepapir

Først av alt må jeg minne om den pågående utfordringen vår: ALT ER LOV. Det er fortsatt litt tid å bli med på den. Fristen er 31.03 kl. 23.55.


Etter at jeg laget menyer/bordkort til et bryllup i fjor sommer, hadde jeg så masse smårester. Men jeg synes disse Bazzill Metallics Charlie er så fine, at jeg har ikke klart å kaste de. Så da var det på tide å ta et dypdykk i restebunken og få brukt noen av de (har fortsatt alt for masse igjen, så det blir nok flere kort i samme stil...).



Her har jeg skåret opp firkanter og embosset de med ulike embossingfoldere. Hashtag-stemplene finner du på denne platen. Tekststemplet i midten finner du her. 


Stemplene på er embosset med superfine embossingpulver. Stemplet til venstre finner du her, og stemplet på høyre side finner du her.


Her har jeg igjen embosset stemplet med superfine embossingpulver. Pakkene er stanset ut fra Tim Holtz Package and bowes die og jeg har embosset de med forskjellige embossingfoldere fra Tim Holtz. Jeg har brukt en Martha Stewart punch på kanten.



Teksten på innsiden finnes i to størrelser, og er også embosset med superfine embossingpulver. Embossingfolderen jeg har brukt på innsiden er fra Cuttlebug.
Det er åpent bak den tørrembossede delen til en pengegave. 






2 kommentarer:

Heidi sa...

Veldig flotte kort! Og en deilig følelse når man får brukt litt av alle restene ;-)

NorthStarStamps sa...

Kjempefint!!! Liker de arkene og bruken av restene.