fredag 20. mars 2015

Fargerikt konfirmankort

Her har jeg laget et fargerikt konfirmantkort. Stemplene er fra North Star Design og er stemplet med Archival Ink, Jet Black. (Var litt ivrig med stemplinga, så fargene hadde ikke helt tørket før jeg stemplet motivet. Jaja, sånn kan det gå....)

Har brukt Dylusions i fargene rød, gul, grønn og lilla. Har også splattet med Blå Distress Stain. 

Ellers har jeg brukt Konfirmantdie (stanset ut i svart og hvit Bazzill), Tim holtz filmstripe og ulike gears. Noen av disse har jeg kjøpt privat, mens andre har jeg kjøpt i butikk, husker bare ikke hvilke som er kjøpt hvor...

 Motivet kan du finne i nettbutikken til North Star her og kantstempelet her

Teksten inni kan du finne her. Har brukt samme farger og framgangsmåte på disse panelene. Har også dryppet litt farge her og der, for å få litt mer effekt. Teksten synes litt bedre i virkeligheten enn det kommer frem på bildet :-)




Ingen kommentarer: