søndag 7. desember 2008

Dekorerte poser og QK kort

Jeg har for førtse gang dekorert poser, men dette var gøy!! 

Først en julepose, og denne gleder jeg meg til å fyle og gi bort! Kunne ikke passet bedre med disse stemplene! Her har jeg brukt årets juleplate(NSS Juletekster og Tags) og den nye plata Div Tags/merkelapper 25B fra North Star Stamps. 
      

Jeg laget også en pose til mannen min. Her har jeg  Clearstamp plata CS Store gode Norske tekster og den nye plata Div Tags/merkelapper 25B fra North Star Stamps, og denne blir fylt med masse sjokolade!
   

Jeg har også laget en pose man kan lukke, og pyntet med årets juleplate(NSS Juletekster og Tags) og den nye plata Div Tags/merkelapper 25B fra North Star Stamps. I tillegg har jeg farget et motiv fra Sarah Key med Promarkers. 

Til slutt har jeg også denne gangen laget Qk kort, med årets juleplate(NSS Juletekster og Tags) og den nye plata Div Tags/merkelapper 25B fra North Star Stamps.




1 kommentar:

Unknown sa...

Kjempeflotte gavposer og QK tag/kort!
Herlige farger og stilig bruk av stemplene!

klem,
Jorunn