onsdag 3. desember 2008

DT Heidi


Jeg heter Heidi, er 39 år, og er kjent som Filharmonica på nettet. Jeg er bosatt på Raufoss på Toten, er gift og har to barn. Mitt første kort lagde jeg for ca. 10 år siden, når da jeg i en periode bodde i Tokyo, og oppdaget håndlaget japansk papir. Kortlagingen tok virkelig av for ca. 3 år siden, og jeg oppdager stadig nye og spennende teknikker. Stilen min kan karakteriseres som vintage/shabby chic og jeg elsker å "gjenbruke" materialer på kortene mine; som gamle bånd og blonder, gammelt papir fra bøker og noter, knapper og andre ting jeg finner på loppis, på bruktmarkeder og i skuffer og skap.

Tusen takk til Kari som har latt meg få sjansen til å prøve meg som designer i North Star Stamps designteam. Jeg gleder meg til første designoppdrag, og til å bli bedre kjent med både Kari og de andre jentene i teamet.

Her er kortene og tagsene som var min søknad til designteamet:











Flere bilder og forklaringer på hvordan kortene er laget finner du i bloggen min.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så Flotte kort og kreative og stilige tags du lagde til DT callet! <3

klem,
Jorunn

NorthStarStamps sa...

Gleder meg til mere av din vintage stil! blir morro å jobbe med deg! *smil*