tirsdag 9. desember 2008

DT Trine



Hei, jeg heter Trine og er så heldig å ha blitt en av DT’ene til Kari. Men, etter at hun gav oss utfordringene har jeg vært syk og har ikke fått laget noe! Det kommer etter hvert. :-) Litt om meg selv: 44 år, gift og hundeeier. Vi bor ved Kolbotn, rett utenfor Oslo. Er i jobb og i fritiden går det bla. i stempling, lesing og data. :-) Jeg har holdt på med papirhobby i flere år nå og det går mest i kort og esker og lignende, veldig lite scrapping. Jeg har ingen bestemt stil, her går det i både ”less is more” samt mye stæsj. Noe av det jeg har laget ligger ute i bloggen min, men ikke alt da jeg begynte blogging veldig sent (har en gammel nettside som dessverre ikke blir oppdatert, så blogging… vel, det var lettere å oppdatere den!).
Tusen takk til Kari for alt det vi får som DT-medlemmer og jeg gleder meg over å kunne være med i denne flotte, kreative gjengen! :-)

1 kommentar:

NorthStarStamps sa...

vil bare takke deg for all hjelp som du kommer med som ikke alle de andre ser....for det er mye rart og det blir noen sene kvelder!
KLEM! og du fortjener en hel snøstorm av dem!