søndag 7. desember 2008

DT Silje

Silje heter jeg, er 32 år og bor i Arendal. Har en søt liten gutt på snart 4 år. Til daglig jobber jeg som miljøterapeut og team leder på en avdeling for ungdom med spesielle behov, på videregående skole.


Jeg begynte å lage kort for ca. 2 år siden. Har vel ingen spesiell stil på kortene mine, bortsett fra at jeg så og si alltid må male litt med distress ink.



Tusen takk til Kari for de flotte stemplene og plassen på DT teamet. Gleder meg virkelig til å jobbe sammen med Kari og resten av de talentfulle jentene på teamet


Her er hva jeg sendte inn til DT callet:



Først et julekort:

























Et posekort


































Og til slutt to tags























4 kommentarer:

NorthStarStamps sa...

Fantastisk NYDELIGE kort!!!
er bare så herlige..! blir litt misunnelig for jeg skulle ønske jeg var sååå flink! Jeg er nok noe mere av den sjappe typen! hehhee
HYggelig å ha deg på Team'et!

Unknown sa...

Det er jo bare såå vakkert!!!
Nydelige farger og nydeligt fargelagt!!! <3<3<3
Gleder meg til å jobbe sammen med deg!

klem,
Jorunn

Elisabeth Skjørvold Jæger sa...

Så nydelige bidrag du laget! Skjønner godt at du kom med i teamet!!!

Elisabeth Skjørvold Jæger sa...

Hva bruker du for å lage det flotte "granbaret"?? Kunne trengt noe lignende selv...