søndag 14. desember 2008

DT sjefa - Trekkspillkort






Her kom vist bildene litt hulter til bulter! men jeg tar ikke tid til å forandre på det nå! Er jo travelt opptatt i disse dager, slik som alle andre.
Nesten godt at jeg har hatt dagne på Bikuben å strebe etter... Må jo ha noe nytt der hver gang jeg kommer. Og nå har jeg vært der 4 lørdager. Veldig koslig.
Disse trekkspill korta laget jeg til denne lørdagen. De har begge Tags fra den nyeste plata og tekster fra de nye store juletekstene. Er deilig å bruke nye stempler. Begge kommer i clearstamp etterhvert, men nå har jeg dem i Umontert som er vel så bra.
BG motivet på disse har et landskaps motiv fra Magnolia.Hengler og stengler pike på det ene.
De brun/hvite har papir fra ScrappersChoise som jeg har hatt såååå dilla på i det siste. her laget mange kort med dette papiret. Brettene på trekkspill kortet er 2,5, 5,5 og 7,5 cm og da blir motiv papiret 2,5,7 cm
Hjertet er fra Bosscut, det er løst og kan tas av om man ønsker det..... snøkrystallene her jeg kjøpt hos Stoffomport.
håper dere ikke har en for travel førjuls tid ...men får tid til litt kreativt arbeide også.

4 kommentarer:

Elisabeth Skjørvold Jæger sa...

Sånne trekkspillkort er så fine!!! Også putte en pengelapp oppi var jo bare så lurt da!!! i tillegg til at dte var fint!

Unknown sa...

Herlige trekkspill kort med masse lekre detaljer!

klem,
Jorunn

Catharina Norberg Skjørvold sa...

Flotte kort!
Og så er de enda finere i virkeligheten :)

Unknown sa...

Disse var moro, likte godt muligheten til å legge sedler eller gavesjekker i.